news

Na razie posty będą spontaniczne, z czasem prawdopodobnie w wtorki, piątki i być może niedziele

sobota, 23 lipca 2016

#krótka informacja

ten post piszę na szybko ale tylko po to by poinformować, że w końcu na dniach ruszę znowu z tym blogiem. Wszystko zaczęło się cztery lata temu, po dwóch latach nastąpiła przerwa-zwątpienie bloga jednak nie usunęłam. Po kolejnym roku chciałam go wznowić, ale nieco inaczej dodając więcej szczegółów, a w marcu po ośmiu miesiącach przerwy od tego failu z powrotem zechciałam wznowić bloga ale w całkiem innej tematyce.
ten blog był nie wypałem jeżeli chodzi o ostatnie dwa lata, czy to może dlatego że będąc starszą aniżeli gdy zaczynałam zmienił się mój zapał, a może coś innego?
w każdym bądź razie w najbliższych dniach pojawi się pierwszy post, mam już kilka zaplanowane więc sądzę, że powinno to pójść gładko. I mimo, że o włosach będzie znacznie mniej to przez sentyment nie potrafię jakoś zmienić url, może z czasem się to zmieni? Kto wie. Tymczasem udanego weekendu a ja się zabieram za to co muszę jeszcze zrobić nim ponownie-mam nadzieję-wkręcę się w wir blogowania.

ps. post powinien się pojawić w ciągu dwóch, trzech dni

1 komentarz:

Dziękuje za wszystkie opinie.Jeśli masz zamiar umieści tu link do czegokolwiek to śmiało,byle by nie spamować :)

© Agata | WS
x x x x x x x.