news

Na razie posty będą spontaniczne, z czasem prawdopodobnie w wtorki, piątki i być może niedziele

piątek, 18 listopada 2016

#Question Mark

04:10.
Czasami zastanawiam się dlaczego w zasadzie w ogóle stworzyłam ten blog? Chyba z początku to było miejsce gdzie wrzucałam trochę swojej pasji ale o dziwo z czasem wszystko się zmieniło.
Blog omal nie zniknął, ale w ostateczności po prostu miał coś w rodzaju urlopu. Od półtora roku próbuję go jakoś wskrzesić, to prawie tyle co istniał na początku. Były w tym czasie różne rodzaje postów i czystki bloga ale teraz sama nie do końca wiem o czym pisać. Kiedyś pisałam o włosach, dużo sama przy tym uczyłam się wiele z książek o roślinach które podrzucała mi mama, sama nie wiedziałam, ze niektóre mają takie fajne zastosowania.
Ale teraz...To nie tak, że nie umiem na różne tematy ale nie jestem pewna na czym się skupić.
Tak, posiadam czasami braki w wiedzy ale każdy człowiek się uczy przez całe życie. Nie ma wyjątków, right?
Mam nadzieję, że teraz ktoś mi podrzuci jakieś tematy, rodzaje postów które chętnie by tu ujrzał. Ja bym chciała skupić się na muzyce, książkach, roślinach, różnych produktach do pielęgnacji a także tematach odnośnie ozdabiania ciała.
Jesień się kończy a z nią moje melancholijne podejście do wszystkie, liczę że teraz z większą dawką energii uda mi się dać jak najwięcej od w siebie.

A tak na koniec nuta do posłuchania, wydana dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wszystkie opinie.Jeśli masz zamiar umieści tu link do czegokolwiek to śmiało,byle by nie spamować :)

© Agata | WS
x x x x x x x.